Intervju med Taylor om BD

" Världens favorit varg, Taylor Lautner, intervjuades och han avslöjade heligheter om hans favorit scen."

" Twilight castet och crewet har filmat de två sista delarna av "The Twilight Saga" sedan i höstas, så det var dags att höra Lautner säga vilken som var den mest spännande scenen att filma. "

" Nyligen gjorde vi en scen i bakgården av Cullens hus där Bella (Stewart) blir arg på mig ", sade han. " Hon fick veta att jag hade präglats på hennes dotter, och hon bokstavligen kastade runt mig i bakgården. Så det var ganska roligt att se Kristen försöka spela tuff. Hon är en vampyr, hon "chucking?" mig över gården i träden och sånt. Det var roligt. "

( vad betyder "Chucking"? )




Källa: http://taylorlautnerdaily.se 


Kommentarer
Postat av: jojjo<3

Hej! Du har en jättefin blogg! :D

Jag tror att Chucking betyder slänga

så det blir väl slänga runt xD

2011-04-26 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0